سایت خدماتی و هنری نایت اسکینابزار های وبلاگ نویسینمایشگر تاریخ به صورت فارسی
Consecration of the review of computer games
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 


بالاخره انتظار ها به پایان رسید و رونمایی رسمی از Call of Duty: Black Ops 3 صورت گرفت و اطلاعات و تریلر جدیدی از بازی به نمایش در آمد. برای دریافت اطلاعات کامل به ادامه مطلب مراجعه کنید.

طبق اطلاعات منتشر شده بازی Call of Duty: Black Ops 3 در تاریخ 6 نوامبر 2015 (جمعه، 15 آبان 1394) بر روی Xbox One، PlayStation 4 و PC منتشر خواهد شد. نسخه بتا برای افرادی که اقدام به پیش خرید بازی بکنند در دسترس خواهد بود. در بازی حالت زامبی و حالت 4 نفره co-op وجود خواهد داشت.

نسخه آزمایشی بازی در تاریخی نامشخص اما زودتر از تاریخ عرضه رسمی منتشر خواهد شد. جزعیات زیادی از نسخه آزمایشی در دسترس نیست اما نکته جالب اینجاست که این اولین بتای رسمی است که بعد از عرضه Call of Duty: World At War شاهد آن هستیم.

طبق صحبت های انجام شده به احتمال زیاد در نسخه آزمایشی سه نقشه برای بخش مالتی پلیر و امکانات ریز و درشت دیگری در دسترس خواهد بود.

 


سیستم مورد نیاز:

Operating System: Windows 7 64-Bit / Windows 8 64-Bit / Windows 8.1 64-Bit
Processor: Intel® CoreTM i3-530 @ 2.93 GHz / AMD PhenomTM II X4 810 @ 2.60 GHz
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 470 @ 1GB / ATI® RadeonTM HD 6970 @ 1GB
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Sound Card: DirectX Compatible

منبع:gamefa

 



[ یادداشت ثابت - پنج شنبه 94/8/22 ] [ 3:2 عصر ] [ Navid Najafi ]

نظر

Ubisoft در نهایت تاریخ انتشار نسخه PC عنوان مورد انتظار Assassin"s Creed Syndicate را مشخص کرد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، نسخه های کنسولی بازی زودتر منتشر خواهند شد و نسخه PC با گذشت مدت زمان نسبتا کوتاهی از انتشار نسخه های کنسولی بازی، در اختیار طرفداران قرار خواهد گرفت. برای دریافت اطلاعات بیشتر در ادامه خبر با گیمفا همراه باشید.

همانطور که می دانید، نسخه PC بازی توسط استودیو Ubisoft Kiev ساخته می شود. آقای Sam Kovalev، مدیر تولیدات Ubisoft Kiev، بیان کرد که این تاخیر، تنها به دلیل اطمینان کسب کردن از کیفیت بالای نسخه PC بازی می باشد. او بیان کرد:

ما سعی کردیم که بهبود هایی را در مراحل ساخت این عنوان ایجاد کنیم و این موضوع به ما اجازه داد که کیفیت نسخه PC بازی را افزایش دهیم و بتوانیم به موقع بر روی مواردی نظیر پایداری و بهینه سازی این نسخه متمرکز شویم. در واقع، این موضوع یکی از اولویت های کاری تیم ساخت نسخه PC بازی در سال جاری بود.

او ادامه داد:

در چهار هفته مورد نظر، بر روی بهینه سازی نسخه PC کار خواهیم کرد و همچنین تلاش می کنیم که کیفیت این نسخه را ارتقا دهیم. ما می خواهیم که Assassin"s Creed Syndicate در زمان لانچ هیچ مشکلی را به همراه نداشته باشد و به صورت کاملا پایدار بر روی سیستم های کاربران اجرا شود.

هنوز اطلاعاتی درباره سیستم مورد نیاز نسخه PC عنوان Assassin"s Creed Syndicate منتشر نشده است. با این وجود، آقای Sam Kovalev اعلام کرد که نرخ فریم ریت یا رزولوشن این نسخه، بر روی میزان خاصی قفل نشده است و این نکته خوبی محسوب می شود. البته در ادامه آقای Kovalev بیان کرد که سیستم پیشنهادی نسخه PC که در آینده اعلام خواهد شد، بر روی رزولوشن 1080p و 30 فریم بر ثانیه هدف گذاری شده است.

عنوان مورد انتظار Assassin"s Creed Syndicate قرار است در تاریخ 23 اکتبر (جمعه، 1 آبان 1394) برای پلتفرم های PS4 و Xbox One و در تاریخ 19 نوامبر (پنج شنبه، 28 آبان 1394) برای PC منتشر شود.

 

امیدوارم مفید بوده باشه

 

منبع:gamefa.com

 



[ یادداشت ثابت - چهارشنبه 94/6/12 ] [ 2:22 عصر ] [ Navid Najafi ]

نظر

 

 

همه چیز از یک شب تاریک شروع شد... همراه پدر و مادرم به تئاتر رفتم... زندگی بسیار خوبی داشتم و تصور می‌کردم که خوشبخت‌ترین کودک روی زمین هستم... یک پدر و مادر خوب، یک زندگی مرفه و یک خانه? بزرگ... دیگر چه چیزی از زندگی می‌خواستم تا خوشبخت باشم... گمان می‌کردم که این خوشبختی همیشگی است ولی نمی‌دانستم که سرنوشت بی‌رحم‌تر از آن است که بخواهد خوشبختی من را نظاره کند... در مسیر بازگشت از تئاتر، از یک کوچه? تاریک و نمناک عبور می‌کردیم... سیاهی از دور به چشم می‌آمد و هر لحظه نزدیک‌تر می‌شد... ناگهان مردی را دیدم که اسلحه‌اش را به‌سوی من و پدر و مادرم گرفته است... پدرم سعی داشت وی را آرام کند و حتی پول خود را نیز به او داد ولی وی با دو شلیک تمام زندگی و خوشبختی من را نابود کرد... من جلوی قبر والدینم عهد کردم تا شهر گاتهام را از وجود شرارتی که جان پدر و مادرم را گرفت پاک کنم.... در طول روز من میلیارد خیر گاتهام یعنی بروس وین هستم اما در شب، جنایتکارها و ترسوها به من می‌گویند بتمن... من شوالیه? تاریکی هستم...

 

ادامه مطلب...

[ یادداشت ثابت - چهارشنبه 94/6/5 ] [ 11:5 عصر ] [ Navid Najafi ]

نظر

<< مطالب جدیدتر :: مطالب قدیمی‌تر >>

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه